• Το καλάθι μου

    Το καλάθι αγορών είναι άδειο!

Επιστροφές και Ακυρώσεις

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Ο πελάτης ΛΙΑΝΙΚΗΣ έχει δικαίωμα υπαναχώρησης υπό τους όρους και προϋποθέσεις που προβλέπουν οι διατάξεις του Ν. 2251/1994 περί προστασίας του καταναλωτή, ήτοι δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή, επιστρέφοντας το αγαθό μόνο αν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, σε κλειστή σφραγισμένη συσκευασία ενώ τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν την PDS ELECTRONICS εφόσον η αξία των προϊόντων είναι 30 ευρώ και άνω χωρίς το κόστος των μεταφορικών. Σε παραγγελία με προϊόντα αξίας 30 ευρώ και κάτω,  χωρίς το κόστος των μεταφορικών,  τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη. Ως παραλαβή θεωρείται η ημέρα που ο πελάτης απέκτησε την φυσική κατοχή των προϊόντων.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

Να συνοδεύεται από το παραστατικό αγοράς του.

Το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί.

Το προϊόν πρέπει να είναι σωστά συσκευασμένο ώστε να μην υποστεί φθορά κατά την μεταφορά του.

Η επιστροφή του προϊόντος θα γίνεται δεκτή μόνο από την μεταφορική ELTACOURIER ή ACSCOURIER (κατόπιν συνεννοήσεως).

Προϊόντα που κριθούν από το τεχνικό τμήμα ότι έχουν χρησιμοποιηθεί ή φέρουν σημάδια κακής μεταχείρισης ( χτυπήματα, γρατσουνιές, σπασμένα εξαρτήματα καθώς και άλλα εμφανή σημάδια χρήσης ) δεν θα γίνονται δεκτά.

H PDS ELECTRONICS δύναται να αρνηθεί την παραλαβή επιστρεφόμενων ειδών που δεν πληρούν τις ανωτέρω προϋποθέσεις, καθώς και την πίστωση του ποσού της αξίας του προϊόντος.

Σε περίπτωση παράδοσης ελαττωματικού προϊόντος, σύμφωνα με την πολιτική αντικατάστασης ελαττωματικών προϊόντων της PDS ELECTRONICS η εταιρεία παρέχει τη δυνατότητα αντικατάστασης.

Διαδικασία υποβολής αιτήματος επιστροφής ( Υπαναχώρηση Πελάτη Λιανικής )

Στην περίπτωση που πληρούνται όλα τα ανωτέρω κριτήρια, ο πελάτης θα πρέπει να συμπληρώσει την ηλεκτρονική φόρμα - Επιστροφές που βρίσκεται στο άνω μέρος της αρχικής σελίδας. RMA

Η PDS ELECTRONICS θα ενημερώσει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τον πελάτη για την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης και εξέλιξης της. Στην περίπτωση αυτή η PDS ELECTRONICS υποχρεούται να επιστρέψει τα καταβληθέντα από τον πελάτη ποσά εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία υποβολής της δήλωσης υπαναχώρησης του πελάτη.

Ο πελάτης δεν δικαιούται υπαναχώρησης εάν είναι νομικό πρόσωπο ή φυσικό πρόσωπο που προβαίνει στην αγορά των προϊόντων για χρήση στο πλαίσιο της εμπορικής, επιχειρηματικής, βιοτεχνικής ή ελευθέριας επαγγελματικής δραστηριότητα . Ομοίως στις περιπτώσεις του άρθρου 3ιβ του ν.2251/94 και σε κάθε άλλη περίπτωση που αυτό προβλέπεται από τον νόμο ή την παρούσα σύμφωνα με το νόμο.

ΠΕΛΑΤΗΣ ΜΕ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ - ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ - ΧΟΝΔΡΙΚΗΣ - ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Ο πελάτης που είναι νομικό πρόσωπο ή φυσικό πρόσωπο που προβαίνει στην αγορά των προϊόντων για χρήση στο πλαίσιο της εμπορικής, επιχειρηματικής, βιοτεχνικής ή ελευθέριας επαγγελματικής δραστηριότητας εξαιρείται σύμφωνα με το άρθρο 3 του ν. 2251/1994 την υποχρέωση αποδοχής αιτημάτων υπαναχώρησης από την PDS ELECTRONICS.

Αλλαγές και επιστροφές σε ειδικές ( customize ) παραγγελίες δεν πραγματοποιούνται

Η PDS ELECTRONICS δεν υποχρεούται στην πίστωση του προϊόντος όταν αυτό που επιλέξατε δεν είναι τελικά της αρεσκείας σας.

Η PDS ELECTRONICS μπορεί να δεχτεί αίτημα επιστροφής υπό συγκεκριμένες προϋποθέσεις.

Η τοποθέτηση των προϊόντων να έχει γίνει από εξουσιοδοτημένο επίσημο τεχνικό – service.

Το προϊόν δεν έχει αλλοιωθεί – στρεβλωθεί.

Δεν χρησιμοποιήθηκε θερμός αέρας ή κολλητήρι για να γίνει η επισκευή στο ανταλλακτικό.

Να μην έχει γρατσουνιές, υγρασία, χτυπήματα, τσακισμένα ή σκισμένα flex, να μην έχουν αφαιρεθεί οι ζελατίνες, και χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί κόλλα ή ισοπροπανόλη ή οποιαδήποτε άλλη ενέργεια επηρεάσει αρνητικά την λειτουργία του ανταλλακτικού.

Το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί.

Προϊόντα που κριθούν από το τεχνικό τμήμα ότι έχουν χρησιμοποιηθεί ή φέρουν σημάδια κακής μεταχείρισης ( χτυπήματα, γρατσουνιές, σπασμένα εξαρτήματα καθώς και άλλα εμφανή σημάδια χρήσης ) δεν θα γίνονται δεκτά.

Να συνοδεύεται από αντίγραφο του παραστατικό αγοράς του και Δελτίο Αποστολής.

Το προϊόν πρέπει να είναι σωστά συσκευασμένο με την αρχική του συσκευασία ώστε να μην υποστεί φθορά κατά την μεταφορά του.

Η επιστροφή του προιοντος θα γίνεται δεκτή μόνο από την μεταφορική ELTACOURIER ή ACSCOURIER (κατόπιν συνεννοήσεως).

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν ελλιπή ή κατεστραμμένα ή χρησιμοποιημένα η PDS ELCTRONICS έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό το οποίο θα καθορίζεται από την κατάσταση του προϊόντος και να προβαίνει σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησης αυτής έναντι του πελάτη προς το εισπραχθέν τίμημα.

Διαδικασία υποβολής αιτήματος επιστροφής

Στην περίπτωση που πληρούνται όλα τα ανωτέρω κριτήρια, ο πελάτης θα πρέπει να συμπληρώσει την ηλεκτρονική φόρμα - Επιστροφές RMA .

Εντός 30 ημερών θα ολοκληρώνεται η διαδικασία ολοκλήρωσης ενεργειών ελέγχου.

Η PDS ELECTRONICS θα ενημερώσει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τον πελάτη για την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης και εξέλιξης της.

Τα έξοδα επιστροφής με τις μεταφορικές επιβαρύνουν τον πελάτη.

Newsletter